با هدف ثبت حماسه آفرینی جهادگران عرصه سلامت؛
فراخوان مسابقه خاطره نویسی«قهرمان آشنای من» منتشرشد
۲۵ فروردین ۹۹ | April 13 2020 چاپ
فراخوان مسابقه خاطره نویسی«قهرمان آشنای من» منتشرشد

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با مشارکت دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات‌درمانی استان ‌مسابقه خاطره‌نویسی «قهرمان آشنای من» را به‌منظور ثبت حماسه‌سازی جهادگران عرصه سلامت کشور برگزارمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این فراخوان با هدف ثبت حماسه‌آفرینی جهادگران عرصه‌ی سلامت در مواجهه با ویروس کرونا و تبیین نقش ارزنده‌ی آنان در پاس‌داشت سلامتی یکان‌یکان مردمان ایران اسلامی برگزارمی‌شود.

«حماسه و ایثار قهرمانان آشنا (پزشکان، پرستاران، کادردرمانی بیمارستان‌ها)»، «خاطرات روزهای کرونایی»  و «قدرشناسی از تلاش‌های ارزش‌مند کادردرمانی و خانواده‌های آنان در مقابله با ویروس کرونا»، از محورهای موضوعی فراخوان ادبی «قهرمان آشنای من» به شمارمی‌رود.

براین اساس، کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۸ سال و کادردرمانی کشور (پزشکان، پرستاران، کارکنان دانشگاه و...) می‌توانند رخدادهای مانای این روزهای حوزه سلامت را در قالب خاطره‌نویسی ثبت‌ و تصویر آثار را تا پایان اردیبهشت سال ۱۳۹۹ از طریق پیام‌رسان واتس‌آپ یا گپ به شماره ۰۹۳۳۵۴۰۰۷۴۹ ارسال‌کنند.

گفتنی‌است، درج مشخصات شرکت‌کننده (نام و نام خانوادگی، گروه سنی، نشانی و شماره تماس) لازمه‌ی داوری آثار اعلام شده و در پایان افزون‌بر تجلیل برگزیدگان، خاطره‌های برگزیده نیز در قالب یک مجموعه منتشر خواهدشد.