یکی از مخاطبان با ارسال این تصویری از شلوغی برخی دفاتر فروش سیم کارت تلفن همراه و دفاتر پیشخوان دولت در گرگان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، توجه به پرداخت وام یک میلیون تومانی و لزوم ارسال پیامک به سر شماره ۶٣۶٩، سرپرستان خانوارهایی که سیم کارت ندارند برای دریافت وام باید اقدام به تهیه سیم کارت کنند.

با اعلام خبر ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوارهایی که قصد ثبت نام برای دریافت تسهیلات یک میلیون تومانی دولت را دارند، جمعیت زیادی در دفاتر پیشخوان دولت در سراسر کشور تجمع کرده‌اند که خطر شیوع این ویروس را چندین برابر کرده است.

 

بر اساس اخبار رسیده پس از اینکه اپراتورهای تلفن همراه اعلام کردند به سرپرستان خانواری که سیم کارت ندارند، سیم کارت رایگان ارائه می شود تجمع در دفاتر پیشخوان دولت بسیار زیاد شده است که ادامه این وضعیت بسیار نگران کننده است.

متاسفانه اپراتورهای تلفن همراه با یک کاسب کاری مشهود در حال استفاده اقتصادی از شیوع ویروس کرونا هستند که تبعات بسیار خطرناکی را به دنبال دارد.

 

در حالی که دولت می توانست با ارائه یک سامانه و یا اضافه کردن بخشی در سامانه refahi.ir که از زمان هدفمندی امورات مربوط به یارانه اعم از اهداء یارانه، انصراف، شماره حساب، اطلاعات یارانه پرداختی در آن انجام می شود از متقاضیان دریافت این وام 10 میلیون ریالی ! ثبت نام به عمل می آورد.

اما به نظر می رسد دولت تدبیر و امید علاقه زیادی به بیرون کشیدن مردم از خانه ها دارد و با هر اقدامی می خواهد این کار را انجام دهد.