مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان خبر داد:
تولید روزانه 18 هزار انواع ماسک در شهرک صنعتی بندرانزلی
۲ اردیبهشت ۹۹ | April 21 2020 چاپ
تولید روزانه 18 هزار انواع ماسک در شهرک صنعتی بندرانزلی

با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان حمایت همه جانبه از واحدهای صنعتی را سرلوحه اهداف کاری خود قرار داده است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از روابط عمومی، احمد علی شهیدی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرک صنعتی بندرانزلی از واحدهای صنعتی لوتوس تجارت ، کوک و دوک ، خرد اندیشان وافرندتاج بازدید به عمل اورد .

وی به نیاز جامعه به ماسک بهداشتی اشاره کرد و گفت: این واحدهای صنعتی ابتدا تولید کننده پوشاک بودند که با ایجاد تغییرات ابتکاری بر روی دستگاه‌های خود، توانسته اند انواع ماسک بهداشتی تولید کنند.

این واحدهای صنعتی با تولید روزانه 18 هزار انواع ماسک را تولید و نیازمندی‌های داروخانه‌ها و مراکز درمانی استان را تأمین می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: واحد صنعتی افرندتاج تولید کننده پوشاک در شهرک صنعتی انزلی ، هم اکنون اقدام به تولید روزانه 1000 عدد لباس ایزوله یکبار مصرف بیمارستانی میکند . 

رییس هیات مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان تاکید کرد: با توجه به اهمیت مقابله با ویروس کرونا و نیاز جامعه به ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده ، شرکت شهرک‌های صنعتی در جهت حمایت از اینگونه واحدها در شهرکها و نواحی صنعتی اقدام می‌کند.