اقدامی ماندگار؛
ساخت بزرگترین مجتمع خیریه شمال کشور + جزئیات
۲۸ اردیبهشت ۹۹ | May 17 2020 چاپ
ساخت بزرگترین مجتمع خیریه شمال کشور + جزئیات

بزرگترین مجتمع خیریه برای خدمات آموزشی بیماران اُتیسم، درمانگاه، خانه ایتام، حانه در راه ماندگان، خانه مهربانی و مرکز مشاوره برای اولین بار در شمال کشور به همت موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان در حال ساخت است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان درسال ۱۳۸۰ توسط جمعی از یادگاران دفاع مقدس تاسیس و تاکنون موفق به ارائه خدمات ارزنده خیریه، فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شده است.

در ادامه فعالیتهای خیر و پسندیده این موسسه احداث مجتمع خیریه در ۶ طبقه با مساحت ۳۳۱۵ متر مربع توسط خیرین واقع در رشت - خیابان سعدی - جنب جامعه الحسین (ع) در حال احداث است که جهت جذب مشارکتهای مردمی برای ساخت این مجتمع، طرحی تحت عنوان "پویش خشت های آسمانی" آغاز گردیده است.

هزینه هر متر مربع ۵ میلیون تومان و به عبارتی هر خشت ۲۰ سانتی متر مربع به ارزش ۱۰ هزار تومان می باشد، که به ازای مشارکت در هر ۵۰ خشت سند افتخار مجتمع خیریه فاطمیون استان گیلان برای خیرین صادر می گردد.

با توجه به اینکه پروژه فاقد هرگونه اعتبار دولتی میباشد خیرین محترم جهت مشارکت در این امر نیک می توانند مبالغ اهدایی خود را بصورت مستقیم به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۱۰۰۸۰  و یا شماره حساب ۰۲۲۱۸۱۴۹۵۰۰۶ بانک ملی شعبه بیستون رشت بنام موسسه خیریه فاطمیون استان گیلان پرداخت فرمایند، یا برای پرداخت حضوری و بازدید از پروژه جهت هماهنگی با شماره ۳۲۱۲۵۱۸۴ - ۰۱۳  تماس حاصل نمایند و برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی www.nazrefatemi.com مراجعه فرمایند.