۱۶۰ بسته حمایتی بین اصحاب رسانه گیلان توزیع شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: ۱۶۰ بسته ۲۵۰ هزار تومانی حمایتی بین اصحاب رسانه گیلان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، مهدی پارسا صبح امروز در جمع خبرنگاران به نقش موثر رسانه‌ها در اطلاع‌رسانی کمبودهای بخش بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت: رسانه‌ها در ایام شیوع ویروس کرونا عملکرد خوبی داشتند و با به تصویر کشیدن مجاهدت کادر درمان و کاستی‌های این بخش به رسالت خود عمل کردند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به لزوم قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در ایام شیوع کرونا اشاره کرد و بیان داشت: یکی از مشاغلی که در ایام بحران کرونا با وجود معضلات و سختی‌های فراوان به وظایف خود عمل کرد و موجب آگاهی جامعه درباره این بیماری شدند اصحاب قلم و رسانه بودند.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج رسانه جهت حمایت از قشر زحمتکش رسانه به آنها کمک می‌کند تصریح کرد: این سازمان در عرصه‌های مختلف به حمایت از اهالی رسانه می‌پردازد و از این رو بین برخی از رسانه‌های استان گیلان بسته‌های حمایتی توزیع کردیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان به نحوه توزیع و انتخاب رسانه‌های دریافت کننده بسته‌های معیشتی اشاره کرد و گفت: بسیج رسانه در این مدت رسانه‌های دارای مشکل در ایام کرونا را بررسی کرد و بسته‌های معیشتی و کمکی خود را بین آنها توزیع کرد.

پارسا با بیان اینکه بسیج رسانه در این مدت 100 بسته معیشتی ویژه اصحاب رسانه را در رشت توزیع کرد اظهار داشت: همچنین 10 بسته معیشتی و 50 بسته حمایتی در رودسر توزیع شد که ارزش این بسته‌ها به مبلغ 250 هزار تومان است.



منبع: تسنیم