بابایی کارنامی در جلسه شورای معاونان اداره کل گردشگری؛
توسعه شهرستان ساری، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت
۱۱ خرداد ۹۹ | May 31 2020 چاپ
توسعه شهرستان ساری، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، گردشگری را فرصتی مهم برای برون رفت استان از مشکلات مهمی همچون اشتغال عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، علی بابایی کارنامی در جلسه شورای معاونان اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، با اشاره به مشکلات اقتصادی و شرایط امروز کشور، اظهار کرد: مجلس در کنار اجرای وظایف نظارتی خود باید به توسعه و پیشرفت کمک کند.

وی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران تا به امروز، افزود: با تمام توان خود و به عنوان یک نماینده در مجلس شورای اسلامی همراه شما برای پیشبرد اهداف کلان خواهم بود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی به اهمیت دریا به عنوان یک فرصت طلایی در استان مازندران اشاره کرد و یادآور شد: وضعیت سواحل استان باید در برنامه هفتم تعیین شود.

بابایی با اشاره به اقدام خوب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در خصوص رویداد مهم و بین‌المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، گفت: توسعه شهرستان ساری به عنوان مرکز استان، پیشرفت مازندران را به همراه خواهد داشت.