اولین نماینده گیلانی در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را جهت همکاری با پویش کشوری #شفافیت_مجلس اعلام کرد + عکس

نماینده منتخب مردم رشت در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را نسبت به شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هرگونه فساد اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، این روزها فضای مجازی با وجود همه حواشی خود، سنگر مناسبی برای مطالبه گری های به حق شده که مقام معظم رهبری در هر تذکر خود با محوریت فضای مجازی، از آحاد جامعه به خصوص جوانان برای حضور همراه با برنامه در این میدان برای حضور در نبرد جنگ نرم دعوت می نمایند.

با توجه به روحیه مطالبه گری جوانان انقلابی کشور، مدتی می شود که شاهد ظهور جمعیت های جوان و مطالبه گر تحت عنوان اینستاگرامی های انقلابی یا باشگاه مجازی های انقلابی در کشور هستیم که همگام با موضوعات زنده و پیش روی جامعه، همراه با برنامه و برگزاری نشست های تخصصی برای شناخت و ایجاد راهکار به همراه مطالبات عمومی در حال مدیریت و حضور فعال در این فضا می باشند.

با شروع رسمی مجلس یازدهم و رصد فعالیت های وکلای مردم و با توجه به طرح شفافیت آرای نمایندگان که با ۱۷۰ امضاء کلید خورد، شاهد راه اندازی پویش #شفافیت_مجلس در اکثر استان های کشور هستیم.

گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، که ۳ نماینده متعلق به شهرستان رشت می باشد.

با توجه به طرح پویش #شفافیت_مجلس، تا به اکنون تنها محمد رضا احمدی یکی از نمایندگان مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی طی اطلاعیه ی رسمی آمادگی و حمایت خود را نسبت به تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هرگونه فساد اعلام کرد.

متن اطلاعیه به این شرح می باشد:

باسمه تعالی

دوستان، یاران و مردم شـریف و شهـید پرور شهرسـتان رشت و خطه سـبز اسـتان گیـلان

با سـلام و احتـرام؛

احتراماً اینجانب محمد رضا احمـدی خادم ملت و نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، با توجه به راه اندازی پویش انقلابی#شفافیت_مجلس و مطالبه به حق جوانان انقلابی و عموم مردم و با عنایت به خطوط قرمـز انقلابـی و راه شهداء و امام شهداء و بیانات گوهر بار مقام معظم رهبـری مبنی بر مبارزه با فساد مالی و اقتصادی و اینکه فساد گناه نابخشـودنی است. حمایـت خود را نسبت به تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان، شفافیت اموال و مبارزه با هر گونه فساد که عامل شکاف در ادامه راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اعـلام می دارم.

محمد رضا احمدی

نماینده مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی

محمد رضا احمدی