تحصن صنفی کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل در مقابل این دانشگاه

دبیر شورای صنفی دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل از تحصن تعدادی از کارمندان و دانشجویان این دانشگاه به دلیل اخراج ۷۰ درصد کارمندان و عدم کاهش شهریه ترم جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، امیررضا حسینی، دبیر شورای صنفی دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل در گفتگویی، از اعتراض دانشجویان و کارمندان این دانشگاه پیرامون اتفاقات پیش آمده و تصمیمیات اخیر مسئولین دانشگاه گفت: امروز ۱۹ خرداد جمعی از دانشجویان و کارمندان دانشگاه غرانتفاعی شمال آمل به دلیل اخراج ۷۰ درصد از کارمندان، بی تفاوتی دانشگاه به درخواست دانشجویان مبنی بر کاهش شهریه به دلایل شرایط موجود و کیفیت پایین کلاس‌های مجازی در مقابل دانشگاه تحصن کردند.

حسینی گفت: تا به الان این تحصن نتیجه‌ای نداشته است. معاونین دانشگاه به جمع دانشجویان آمدند و جویای مسائل شدند، اما پاسخی نداشتند. در نهایت در انتظار جلسه هیات امنا دانشگاه هستیم.

تحصن صنفی کارمندان و دانشجویان غیرانتفاعی شمال آمل

دبیر شورای صنفی دانشگاه غیر انتفاعی شمال آمل افزود: مسئولین دانشگاه هیچ قولی برای بهبود اوضاع به ما ندادند و مقداری فضا را امنیتی کردند.

وی در پایان گفت: رئیس دانشگاه در آخر قول برگزاری جلسه در روز چهارشنبه هفته جاری را با حضور نمایندگان تشکل‌های دانشجویی داد تا به موضوعات رسیدگی کند. 



منبع: دانشجو