بازگشت اعضای تعلیق شده به صحن شورای اسلامی

5 نفر از اعضای شوراى اسلامی شهر بهشهر که در تیرماه سال گذشته از ادامه کار تعلیق شده بودند با اعلام نظر معاونت حقوقی ریاست جمهورى، مرکز مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور که منجر به رای هیات حل اختلاف گردید به شورا جهت ادامه فعالیت باز گشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، آنچه که مورد سوال است اینکه با توجه به ماده ١٩ آیین نامه اجرایی هیاتهای حل اختلاف و رسیدگی به شکایات از شوراهای اسلامی می بایست ظرف مهلت یک هفته تصمیم اتخاذ شده ابلاغ و اجرا گردد که علیرغم ارسال رای هیات توسط استاندارى به فرماندارى بهشهر به تاریخ  ٩٩/٣/١ دلیل تعلل بیست روزه فرمانداری جهت ابلاغ به اعضای شورا و ادامه فعالیت آنان مشخص نیست.

اسفندیار اسدی ، علیرضا کوچکى، عباس عسگریان، علی اکبر فخاریان و اعظم السادات حسینیاعضای تعلیق شده شورای پنجم بودند که از امروز مجددا به عنوان عضو شورای اسلامی بهشهر فعالیت شان را از سر می گیرند.

از زمان تعلیق این افراد سید محمد باقری، صادق سعدی، محمد عموزاد و حبیب ملک پورى اعضای علی البدل به عضویت شورا درآمده بودند که همراه با دو عضو قبلی ترکیب 6 نفره ای را تشکیل داده بودند.