برخورد با دانه درشت ها در مردم امید ایجاد می کند/ در مبارزه با فساد دچار سیاه نمایی نشویم

یک فعال فرهنگی اجتماعی با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد دچار سیاه نمایی نشویم، گفت: برخورد با دانه درشت‌ها در مردم امید ایجاد می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، حسین امیدیان، فعال فرهنگی اجتماعی در گفتگویی اظهار داشت: دشمن در این برهه از زمان حوزه اقتصادی مردم ایران را نشانه گرفته است و سعی دارد با فشار اقتصادی و تحریم به خواسته‌های خود برسد و مردم را از ادامه راه انقلاب دلسرد کند. 

امیدیان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خطاب به نمایندگان مردم در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حال حاضر مسائل اقتصادی و فرهنگی در جامعه باید تقویت شود اولویت کشور امروز این دو حوزه  است.

وی بیان کرد: امروز با تحریم‌ها و فشار اقتصادی که کشور متحمل شده است سفره مردم کوچک تر شده است ونیاز داریم در این حوزه اقدامات جدی تری داشته باشیم هرچند تا به امروز اقدامات شایسته ای در این حوزه نیز انجام شده است.

این فعال فرهنگی اجتماعی با تأکید بر اینکه نباید مسئولین به تجمل گرایی مبتلا شوند، اضافه کرد: تجمل گرایی برخی از افراد موجب می‌شود مردم به نظام بدبین شوند.

امیدیان با بیان اینکه دشمن از هر طریقی سعی دارد به کشور ضربه وارد کند، تصریح کرد: دشمن سعی دارد با استفاده از مهره‌های داخلی اقتصاد و بازار ایران را دچار تزلزل و مشکل کند.

وی تاکید کرد: اینکه می بینیم مقابله و برخورد با دانه‌ درشت‌های مفسد اقتصادی توسط دستگاه قضایی به صورت جدی تر آغاز شده و امید را در مردم تقویت کرده است.

این استاد دانشگاه بیان کرد: کسانی که اختلال در سیستم ارزی و مسکن ایجاد می کنند با دخالت دستگاه قضا گرفتار خواهند شد و امیدواریم مجلس انقلابی هم در راستای از بین برکردن جریان ناکارآمد کمک کند و این امید است که سال 1400 با انتخاب دولتی انقلابی و پای کار مشکلات امروز کشور به حداقل برسد و اوضاع اصلاح شود.

وی یادآور شد: مسؤولانی هستند که با سمت‌های ریز و درشت دچار تخلف و فساد شده اند که دشمن سعی دارد با انتشار محتوای شیطنت آمیز در فضای مجازی ذهن مردمرا نسبت به اقدام دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین منحرف و مسموم کند و علیه نظام و کشور سیاه نمایی کند اما باز هم آگاهی و هوشیاری مردم می‌تواند نقشه دشمن را نقشه بر آب کند.

امیدیان در پایان ادامه داد: باید مراقب باشیم در برخورد با فساددچار سیاه نمایی نشویم و با فساد آگاهانه و هوشیارانه مبارزه کنیم. قطعا باید با مفسدینی که رشوه می‌دهند و مسؤولانی که رشوه می‌گیرند و زمین های فساد را مهیا می‌کنند برخورد قاطع صورت گیرد اما باید دقت داشته باشیم که عزم مبارزه با فساد در درون نظام وجود دارد و این مبارزه  با فساد به معنی سیاه نمایی و فاسد نشان دادن نظام تلقی نشود.



منبع: فارس