معدل قابل قبول در ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های مجلس یازدهم؛
یک ریاست کمیسیون ، دو نایب رئیسی و یک سخنگویی برای مازندران و مازندرانی ها
۲ تیر ۹۹ | June 22 2020 چاپ
یک ریاست کمیسیون ، دو نایب رئیسی و یک سخنگویی برای مازندران و مازندرانی ها

پروسه انتخاب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس در حالی پایان یافت که با احتساب ریاست کمیسیون صنایع و معادن مجلس توسط یک نماینده مازندرانی تهران، می توان معدل خوبی را برای مازندران و مازندرانی ها متصور بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، اگر انتخاب عزت الله اکبری نماینده با تعصب مازندرانی حوزه انتخابیه تهران را که سابقه دو دوره نمایندگی از سوی مردم استان مازندران را نیز در رزومه دارد ، به حساب مازندران بگذاریم ، می توان نمره خوبی به ترکیب هیئت رئیسه کمیسیون های تخصصی مجلس به نفع مازندران داد.

از سویی انتخاب علی اصغر باقرزاده نماینده بابلسر و فریدونکنار به عنوان نایب رئیس کمیسیون بهداشت و کمال علیپور نماینده قائم شهر به عنوان نایب رئیس کمیسیون عمران را باید موفقیتی برای نمایندگان مازندرانی دانست.

علی بابایی کارنامی نیز در سال اول مجلس یازدهم توانست سخنگویی کمیسیون اجتماعی را بدست آورد که با توجه به فعالیت وی در حوزه کارگری می تواند برگ برنده ای مناسب تلقی گردد.

به هر روی امیدواریم منتخبان حاضر در کمیسیون های تخصصی، خصوصا اعضای هیئت رئیسه کمیسیون ها از همه ظرفیت های لازم برای توسعه پایدار استان مازندران بهره ببرند.