پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت هفته سلامت

در آستانه فرارسیدن هفته سلامت(۷-۱ اردیبهشت) رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی این هفته را به تلاشگران گستره سلامت استان گیلان تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، متن پیام دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته سلامت، فرصتی برای اهمیت دادن به این مقوله در زندگی فردی و اجتماعی و تبیین جایگاه آن در تحقق توسعه پایدار و توسعه فرهنگ سلامت است. امسال هفته سلامت، رنگ و بوی خاصی دارد و با هدف حمایت آحاد جامعه از مدافعان سلامت و قدردانی از فداکاری این تلاشگران به عنوان " حمایت همگانی از مدافعان سلامت" نامگذاری شده است.

دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تمام پرسنل بهداشتی و درمانی و پشتیبانی و همچنین کادر درمانی بخش خصوصی و نیروهای مسلح و تامین اجتماعی نیز هم گام با تمام کشور، در حال نبرد با ویروس کووید ۱۹ هستند و تا مهار کامل آن و بازگرداندن سلامتی و آرامش، دست از تلاش برنخواهند داشت.

اینجانب ضمن ارج نهادن و تقدیر از زحمات بی وقفه مدافعان خط اول درگیر با این ویروس منحوس، از یکایک خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی گیلان و کادر درمانی بخش خصوصی و سازمانهای مرتبط با حوزه سلامت استان تشکر و قدردانی می کنم و از خداوند متعال، پیروزی، سلامتی و موفقیت روزافزون همه کارکنان حوزه سلامت کشور را خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان