بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از فرایند راه اندازی CT اسکن بیمارستان شهید انصاری رودسر

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در امور کرونا از محل نصب و فرایند راه‌اندازی CT اسکن تخصصی بیمارستان شهید علی انصاری رودسر بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه دکتر محمدحسین قربانی نماینده تام‌الاختیار وزیر بهداشت در گیلان در امور کرونا و مدیران دانشگاه  از محل عملیات راه‌اندازی دستگاه CT اسکن 16 اسلایس بیمارستان شهید علی انصاری رودسر بازدید کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در این بازدید با ابراز خرسندی از تجهیز مراکز درمانی به دستگاه‌های تشخیص پزشکی پیشرفته، اظهار کرد: برای اولین بار است که در منطقه شرق گیلان دستگاه پیشرفته CT اسکن 16 اسلایس راه‌اندازی می‌شود و این اقدام بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به جهش استقرار تجهیزات پزشکی و رشد شاخص‌های درمانی در گیلان طی ماه‌های اخیر، افزود: خوشبختانه با حمایت وزارت بهداشت، هیئت امناء و پیگیری‌های دانشگاه  طی ماه‌های اخیر، چهار دستگاه CT اسکن به بیمارستان‌های گیلان اختصاص‌یافته است.

دکتر سالاری بر لزوم استقرار و تجهیز بیمارستان‌های استان به دستگاه‌های تشخیص پزشکی به جهت ارائه خدمات دولتی به مردم تأکید کرد و گفت: دستگاه CT اسکن یکی از روش‌های پیشرفته تصویربرداری پزشکی است که  با شروع به کار آن میزان مراجعات بیماران به مرکز استان و یا استان‌های هم‌جوار کاهش پیدا می‌کند.