فاجعه عظیم در یک فروشگاه زنجیره ای گیلان/ کشف ۷ تن گوشت فاسد و عدم برخورد با مدیر نورچشمی...! + تصاویر و سند

حال این سوال در ذهن مطرح می شود که مدیر مذکور مگر نورچشمی کدام مقام کشوری و استانی می باشد که هیچ برخوردی با وی صورت نمی گیرد؟!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از گیلانستان، سایت علوم پزشکی گیلان (لینک خبر)، در پی بازدید مشترک صورت گرفته توسط نمایندگان ادارات تعزیرات حکومتی، صمت، دامپزشکی، اصناف، نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی و واحد مهندسی بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان رشت از یک فروشگاه زنجیره ای واقع در سطح شهر رشت،۶۹۵۰ کیلوگرم گوشت فاسد و غیرقابل مصرف کشف و توقیف و همچنین سردخانه آن فروشگاه پلمپ گردید.

اما موضوع به همینجا ختم نمی‌شود و نمی توان از کنار این فاجعه بزرگ که با سلامت و زندگی مردم استان بازی کرده، به سادگی گذشت.

نکته حائز اهمیت عدم هرگونه برخورد ضمنی و نسبی با مدیر متخلف فروشگاه مذکور می باشد؛ بطوریکه تاکنون حتی کوچکترین تذکری از نهادهای ذیربط به ایشان داده نشده و همچنان یکه تازی می نماید.

حال این سوال در ذهن مطرح می شود که مدیر مذکور مگر نورچشمی کدام مقام کشوری و استانی می باشد که هیچ برخوردی با وی صورت نمی گیرد؟!

امید است دستگاه های امنیتی و نظارتی ضمن ورود جدی به این پرونده و برخوردی قاطع با مدیر مذکور، درس عبرتی به سایر متخلفین و مفسدین اقتصادی استان نشان دهند.

* در زیر تصویر نامه رئیس مرکز بهداشت به فرماندار شهرستان رشت را مشاهده می فرمایید:

 

* تصاویر کشف ۷ تن گوشت فاسد در سردخانه فروشگاه زنجیره ای مذکور: