در 24 ساعت گذشته در گلستان چه گذشت؛
از هشدار هواشناسی گلستان برای وقوع سیل تا تداوم کمک مومنانه در گلستان
۲۵ تیر ۹۹ | July 15 2020 چاپ
از هشدار هواشناسی گلستان برای وقوع سیل تا تداوم کمک مومنانه در گلستان

از هشدار هواشناسی گلستان برای سیل تا افزایش 50 درصدی مصرف آب در گنبد بخاطر کرونا و تهمیدات لازم برای عید قربان تا تداوم کمک مومنانه در گلستان از جمله خبرهای روز دوشنبه23 تیرماه در گلستان بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، برخی از اخبار مهم استان را در قالب یک بسته خبری منتشر می‌کند.

در ادامه بخوانید:

 مدیرکل هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار، نسبت به وقوع سیلاب تابستانه در بخش‌های کوهپایه‌ای این استان هشدار داد و از مردم خواست به مسیل‌ها و رودخانه‌ها نزدیک نشوند.

شرکت آب منطقه‌ای گلستان هم اعلام کرد تا اواخر وقت روز چهار شنبه جاری سامانه بارشی در مناطق مختلف استان فعال است که در این مدت وقوع رگبار و وقوع سیلاب‌های ناگهانی پیش‌بینی می‌شود.

 مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری سپاه و محیط زیست استان ابا حضور فرمانده سپاه نینوا گلستان و رئیس محیط زیست کشور برگزارشد.

رزمایش کمک مومنانه به همت دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاداسلامی گرگان اجرا شد.در این رزمایش 320 بسته معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه  به نیازمندان اهدا شد.
 تمامی اماکن ورزشی  شهرستان گرگان به علت شیوع دوباره بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

نشست تخصصی عفاف و حجاب در آیینه رسانه ها و فضای مجازی ظهر سه شنبه در سالن جلسات جهاد دانشگاهی گلستان برگزار شد.

استاندار گلستان گفت: برای سال جاری ۱۷۰ هزار تن دان مرغ در بین مرغداری‌های استان توزیع شده و مرغداری‌هایی که از دان دولتی استفاده می‌کنند ملزم به رعایت قیمت مصوب هستند.تمهیدات لازم برای تامین دام سبک و سنگین برای عید سعید قربان صورت گرفت.

مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان گفت: در هفته دولت بزرگترین اورژانس تامین اجتماعی کشور در گرگان به بهره برداری می رسد.

حق شناس گفت: برخی کالاها به شکل غیرمتعارف افزایش قیمت پیدا می کنند و دستگاه های اجرایی منتظر مصوبه ستاد تنظیم بازار نمانند و بر قیمت ها نظارت کنند.

طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز سه‌شنبه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی پیشگیری از انتشار کرونا بهمزمان باسراسر کشور در گلستان آغاز شد.

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گنبدکاووس از افزایش ۵۰ درصدی مصرف آب شرب در مناطق شهری و روستایی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به سبب شیوع کرونا و مصارف غیرشرب خبر داد و گفت که در صورت ادامه این روند، تابستان سخت و کم‌آبی پیش روی مشترکان است.



منبع: گلستان ما