در تازه ترین آمارها؛
بستری « بیماران کرونایی » درشهرستان بابل ۶ برابر شد
۵ مرداد ۹۹ | July 26 2020 چاپ
بستری « بیماران کرونایی » درشهرستان بابل ۶ برابر شد

تازه‌ترین آمارها نشان می‌دهد که بستری بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در بابل نسبت به زمان اوج‌گیری آن در 2ماه گذشته بیش از ۶ برابر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، بستری بیماران کرونایی که دو ماه قبل از اوج‌گیری مجدد در بابل به حدود ۵۰ بیمار در مراکز درمانی کاهش یافته بود، بار دیگر به کانال افزایش برگشته و این رویه همچنان ادامه دارد و نسبت به دو ماه گذشته تعداد بستری های بیماران کرونایی در این شهرستان به ۶ برابر رسیده است.

هر چند در سه روز اخیر تعداد بستری بیماران مبتلا به کرونا و ترخیصی‌ها از مراکز درمانی به هم نزدیک شده است اما آمار بستری‌ها همچنان افزایشی است و این رویه ادامه دارد.

بر اساس آخرین آمار از دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶ بیمار کرونایی در مراکز درمانی بابل بستری شده اند که این آمار کل بستری های کرونایی بابل را به ۳۱۳ نفر رسانده است.

از سویی دیگر ۳۳ بیمار کرونایی نیز با حال عمومی مساعد از مراکز درمانی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ترخیص شدند.

براساس آمار اعلام شده دانشگاه علوم پزشکی بابل بیماران کرونایی با حال نامساعد ۴۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی بستری هستند.

محدودیت های اعلام شده کرونایی در ممنوعیت برگزاری جشن های عروسی و مراسم عزاداری، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، استخرهای سرپوشیده، سینماها، سالن‌های تئاتر و نمایش، موزه‌ها و باغ‌موزه‌ها، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلی‌ها به اجرا درآمد و برگزاری هرگونه مراسم اجتماعی، فرهنگی ، مذهبی و همایش‌ها را ممنوع کرد در کنترل سرعت شیوع ویروس کرونا ناموفق بود.

حتی ممنوعیت فعالیت کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و چای‌خانه‌ها، مراکز تفریحی ، پارک ها و بوستان ها، برخی از بازارهای محلی و نظایر آن تا خروج شهرستان از وضعیت قرمز که از سوی فرمانداری اجرا شد نیز نتوانست تاکنون افزایش بستری بیماران کرونایی در بابل را به طور چشمگیری کاهش دهد.



منبع: ایرنا