در حاشیه بازدید از آسایشگاه سالمندان غرب گیلان مطرح شد؛
دعوت آیت الله فلاحتی از نیکوکاران به جهت کمک به مؤسسات خیریه/ منابع خیران با تشکیل شبکه منسجم مجازی جذب شود
۳ آبان ۹۹ | October 24 2020 چاپ
دعوت آیت الله فلاحتی از نیکوکاران به جهت کمک به مؤسسات خیریه/ منابع خیران با تشکیل شبکه منسجم مجازی جذب شود

در بازدید مشترک نماینده ولی‌فقیه در گیلان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بر ضرورت کمک به مؤسسات خیریه و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی جهت جذب مشارکت نیکوکاران تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، پیش از ظهر امروز آیت‌الله رسول فلاحتی- نماینده مقام معظم رهبری در استان و دکتر ارسلان سالاری-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از آسایشگاه معلولین و سالمندان غرب گیلان در روستای دوگور شهرستان صومعه‌سرا بازدید کردند.

آیت‌الله رسول فلاحتی-نماینده مقام معظم رهبری در استان گیلان و امام‌جمعه رشت در حاشیه این دیدار در جمع خبرنگاران با پراهمیت برشمردن خدمت به افراد جامعه ازجمله سالمندان و معلولان، اظهار کرد: به حول و قوه الهی علیرغم مشکلات موجود، تلاش متولیان آسایشگاه معلولین مثمر ثمر بوده و تمامی بخش‌های آسایشگاه در حال خدمت‌رسانی به نیازمندان هستند.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت کمک مردم و خیران به سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله مؤسسات خیریه، افزود: کمک به نیازمندان و معلولان در مؤسسات خیریه در راستای کسب توشه آخرت است و باید در این برهه از زمان بیش‌از هر زمان دیگری، پیش‌قدم باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان همچنین از زحمات قابل‌توجهی که در جهت خدمت‌رسانی به معلولان و سالمندان در آسایشگاه معلولان خیریه غرب گیلان می‌شود نیز تقدیر کرد.

دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با حائز اهمیت برشمردن امور خیریه و ضرورت مشارکت همه‌جانبه در آن، اظهار کرد: حضور در امور خداپسندانه فریضه‌ای بسیار ارزشمند است و هرکسی توفیق مشارکت در آن را پیدا نمی‌کند.

وی با تقدیر از عملکرد هیئت‌مدیره آسایشگاه سالمندان و معلولان غرب گیلان، افزود: علیرغم شیوع ویروس کرونا و همه‌گیری این بیماری خوشبختانه با اقدامات پیشگیرانه بهداشتی هیچ‌کدام از معلولان و سالمندان به این بیماری گرفتار نشده و این بسیار ارزشمند است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین بر ضرورت استفاده از منابع خیران و نهاده‌ای انقلابی تأکید کرد و گفت: خوشبختانه روحیه کمک‌رسانی به همنوعان در عامه مردم در نهاد ها و بنیادهای انقلابی نیز وجود دارد و می‌توان از آن منابع بهره گرفت.

دکتر سالاری در پایان به ظرفیت عظیم فضای مجازی در جهت دریافت کمک‌های نوع‌دوستانه مردم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت فضای مجازی و نخبگان آن بهره گرفت و با تشکیل شبکه منسجم و هدفمند منابع خیران را در سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر را جذب کرد.

گفتنی است؛ دکتر سالاری در این بازدید ۵۰ درصد کارانه مدیریتی خود را جهت صرف در امور آسایشگاه سالمندان غرب گیلان اختصاص داد. 

نظر شما:

security code