سخنی با واکنش نماینده ولی فقیه گیلان در خصوص کشف حجاب در یک جشنواره ملی

سخنی با واکنش نماینده ولی فقیه گیلان در خصوص کشف حجاب در یک جشنواره ملی به قلم کارشناس ارشد تاریخ اسلام و عضو کانون مداحان رشت منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، کشف حجاب در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ایثار توسط بنیاد شهید استان گیلان، نماینده ولی فقیه استان با تذکر جدی و ترک جلسه، اعتراض خود را نسبت به برگزاری این چنینی اعلام کرد.

به همین منظور سخنی به قلم کارشناس ارشد تاریخ اسلام و عضو کانون مداحان رشت منتشر شد.

 

هوالعزیز

حضرت آیت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در استان گیلان امام جمعه معزز شهر رشت

سلام علیکم؛
به عنوان کوچکترین عضو از جامعه مداحان اهل بیت علیهم السلام در استان گیلان و به عنوان خاک پای بسیجی ها و حزب اللهی ها، از موضع گیری به جا و اقدام به موقع و بیان محکم و انقلابیتان در جشنواره ملی عروسک سازان ایثار در رشت، سپاسگزارم و دستتان را می بوسم.

انشاءالله مدیران در عمل انقلابی و در سخن شجاع و بی باک و در قلب مومن و معتقد به احکام الهی مانند شما زیادتر شوند، برای دیگر مدیران و دست اندرکاران که به مانند شل حجابان در عقائد دینی و حدودالهی خودشان هم شل و فشل شده اند متاسفیم.

جامعه مداح، جامعه هیئت و انشاءالله جامعه وعاظ و خطبا و اهالی منبر، اقدام به موقع و انقلاب وهمراه با خطر پذیری جنابعالی را تنها نگذارند.

به راستی این حرکت شما قوت قلبی برای همه آتش به اختیاران فرهنگی و انقلابی، خواهد بود.
ما هم همانند شما از زنان فاقد حجاب و دختران فاقد حیا بیزاریم و به طور علیحده از مدیران بی بخار در عرصه فرهنگ و اقدام انقلابی هم متنفر می باشیم.
همان مدیرانی که یک زنبیل بر درب سران دولت بنفش گذاشته بودند و حالیه زنبیلی دیگر بر سرای دولت انقلابیون.


 کارشناس ارشد تاریخ اسلام
و عضو کانون مداحان رشت
سیدمحمد عباسپور

نظر شما:

security code