استاندار گلستان:
«مدیران پاسخگو» در جشنواره شهید رجایی تشویق می شوند
۱۸ مرداد ۰۲ | August 9 2023 چاپ
«مدیران پاسخگو» در جشنواره شهید رجایی تشویق می شوند

استاندار گلستان از مدیران خواست تا همواره پاسخگوی رسانه‌ها باشند و گفت: «مدیران کارآمد و پاسخگو» در جشنواره شهید رجایی تشویق می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، علی‌محمد‌زنگانه در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: اعتقاد داریم برای تحقق حکمرانی متعالی نقش و جایگاه رسانه را باید درک کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: در منابع علمی پاسخگویی زمانی اتفاق می‌افتاد که پرسشگری و مطالبه‌گری به نیابت از مردم از حکمران اقدام کند، هر یک از شهروندان این حق را دارد ولی این کف مطالبه گری است و زمانی کامل‌تر می‌شود که یک حلقه میانی این مهم را عمل کند و جایگاه رسانه به عنوان قلب این مطالبه‌گری متعالی است.

زنگانه تاکید کرد: سعی کردیم با عمل به دور از رفتار نسبت به رسانه‌ها اینگونه عمل کنیم و این مطالبه به حق است.

وی افزود: از سوی رسانه‌ها بارها شنیدیم بخشی از مسئولان پاسخگو نیستند و مسئول باید سوال منطقی و عالمانه بدون تخرسب و جهت‌گیری‌های خاص پاسخگو باشد.

این مقام مسئول ابراز داشت: مطالبات خبرنگاران را مورد پیگیری قرار می‌دهیم و به پرسشگری‌های آنها پاسخ می‌دهیم و یا با توضیح لازم رفع ابهام می‌شود.

زنگانه تاکید کرد: مدیران برتر و پاسخگو  رسانه‌ها را در جشنواره شهید رجایی معرفی خواهیم کرد.

وی افزود: برای افزایش تعاملات باید سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهیم و توافق کردیم کارگاه‌های آموزشی سواد رسانه برای مدیران برگزار کنیم.

این مقام مسئول افزود: در مرحله اول تمام حملات بر علیه من هست و من شخصا شکایت نکردم و تمام مدیران باید  قبل از شکایت از خبرنگاران  با من هماهنگ کنند

زنگانه متذکر شد: جنس دشمنی‌ها تغییر کرده و تهاجم فرهنگی شده و در عرصه دفاع مطهر از انقلاب رسانه‌ها افسران جنگ‌نرم هستند.

وی افزود: بیش از ۱۰۰ نفر از خبرنگاران گلستان از تسهیلات تبصره ۱۶ استفاده کردند.

نظر شما:

security code