نائب رئیس هیئت کشتی گلستان:
کشتی نونهالان گلستان با 6 پله صعود در جایگاه سیزدهم کشور است
۱۸ مرداد ۰۲ | August 9 2023 چاپ
کشتی نونهالان گلستان با 6 پله صعود در جایگاه سیزدهم کشور است

نائب‌رئیس هیئت کشتی گلستان گفت: در مدت سه ماهه اخیر با تلاش‌های انجام شده کشتی نونهالان گلستان توانست با 6 پله صعود به جایگاه سیزدهم کشور برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، حسن طهماسبی ضمن تبریک هفته خبرنگار اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشتی که در رده پایه برگزار شد تیم نونهالان گلستان توانست حداقل پنج تا 6 پله صعود کند و در رتبه سیزدهم قرار بگیرد و در مسابقات آموزشگاه های کشور؛ تیم ما توانست رتبه نهم کشور برسد و روند رو به رشد داشتیم.

وی با اشاره به اینکه پیشرفت کشتی در استان گلستان نشان از رسیدن به درجه خودباوری است، افزود: موفقیت‌هایی که در بخش کشتی استان حاصل شده ما را به ادامه این مسیر امیدوار کرده است.

نائب‌رئیس هیئت کشتی گلستان با اشاره به اینکه کار مفید با برنامه‌ریزی دقیق می‌تواند جایگاه کشتی استان را متحول کند، ابراز کرد: کشتی یک برنامه ریزی 10 سال می خواهد تا بتوانیم به مدال جهانی و المپیک برسیم، برنامه ریزی دو سه سال برای کشتی پایه است و کشتی گیر در آن سطح در استان نداریم که بگوییم در دو تا سه سال به موقیت ملی و بین المللی می رسد.

طهماسبی گفت: کشتی یکی از ورزش های سنگین دنیا است و به راحتی در آن نتیحه نمی توانیم بگیریم و نیازمند برنامه ریزی دقیق هستیم و باید به گونه ای حمایت شود تا بتوانیم برنامه خوبی برسیم.

وی با اشاره به اینکه 10  درصد از برنامه های ما در هیئت کشتی هنوز اجرا نکردیم، افزود: برنامه ریزی دقیق و قوی داریم تا بتوانیم در بزرگسالان نماینده داشته باشیم و شرایط سختی است و استان همجوار ما 70 درصد تیم ملی بزرگسالان را تشکیل داده است و رقابت با این استان کار سختی است.

طهماسبی بیان کرد: درست است که در گذشته جزء استان مازندران بودیم ولی با کشتی این استان فاصله گرفتیم و با حمایت همه مسئولان استانی بتوانیم کشتی استان را به جایگاهی که حقش است برسانیم.

نظر شما:

security code