امضای قرارداد ۳ بازیکن ملی پوش با تیم بسکتبال شهرداری گرگان

مدیر هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: این تیم برای حضور پرقدرت در فصل جدید لیگ برتر و در ادامه مسابقات باشگاه‌های آسیا با سه بازیکن قرارداد رسمی امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، کریم علمی، اظهار داشت: نوید رضایی‌فر، بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته تیم پالایش نفت آبادان که سابقه بازی در تیم بسکتبال گرگان را دارد، یکی از این سه بازیکن است که قرارداد با او به امضا رسیده است.

وی بیان کرد: سالار منجی بازیکن فصل گذشته تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز پس از مذاکرات، قرارداد خود را با این تیم برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

مدیر هیئت اجرایی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: حسن علی‌اکبری بازیکن فصل گذشته تیم آویژه صنعت پارسا مشهد که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی و حضور در تیم بسکتبال شهرداری گرگان را دارد نیز برای فصل جدید با امضا قرارداد رسمی به تیم شهرداری گرگان ملحق شد.

وی گفت: با توجه به تمدید زمان نقل و انتقالات بازیکنان بسکتبال تا بعد از مسابقات جام جهانی، ادامه رایزنی و مذاکرات با سایر بازیکنان ادامه دارد.

علمی اضافه کرد: همچنین مذاکرات اولیه با سینا واحدی، بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته تیم مهرام تهران، ارسلان کاظمی بازیکن ملی‌پوش فصل گذشته ذوب‌آهن اصفهان و نیز سجاد پذیرفته بازیکن ملی‌پوش 2 فصل اخیر تیم بسکتبال شهرداری گرگان، انجام شده و منتظر اعلام نظر نهایی این بازیکنان برای عقد قرارداد هستیم.

نظر شما:

security code