رئیس فدراسیون تکواندو:
توسعه تکواندو در روستاها/ مازندران معدن استعدادها است
۱۹ مرداد ۰۲ | August 10 2023 چاپ
توسعه تکواندو در روستاها/ مازندران معدن استعدادها است

رئیس فدراسیون تکواندو ایران از راه اندازی بخش تکواندو روستایی در فدراسیون خبر داد و گفت: تکواندو را در روستاها توسعه می دهیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، هادی ساعی بعدازظهر پنجشنبه در مجمع عمومی هیئت تکواندو مازندران اظهار داشت: بخش زیادی از افتخارات کشور مربوط به مازندران است.

ساعی افزود: تکواندو استان در همه بخش‌ها رشد و پیشرفت داشته استو این رشد، رشد بسیار خوبی بوده است.

وی تاکید کرد: این همدلی در مجمع استان مازندران باعث رشد و پیشرفت تکواندو شده است و امیدوار هستیم آرزوی هیأت تکواندو مازندران که کسب طلای المپیک است اتفاق بیفتد و ما هم از هیچ کمک و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان داشت: خوشحالیم که در این استان در اکثر شهرستان‌ها خانه تکواندو وجود دارد و امیدواریم شهرستان‌هایی که خانه تکواندو ندارند، صاحب خانه شوند و ما هم برای تکمیل امکانات کمک خواهیم کرد.

ساعی با بیان اینکه، مازندران معدن استعداد ورزشکار تکواندوکار است، گفت: ما در فدراسیون، بخش تکواندو روستایی را نیز راه اندازی کردیم و این آمادگی را داریم تا تکواندو را در روستاهای استان مازندران نیز کمک و حمایت کنیم.

وی ادامه داد: مازندران ظرفیت بسیار زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و همیشه شاهد درخشش و مدال‌آوری ورزشکاران این دیار ورزشی در میادین مختلف هستیم.

در حاشیه این مراسم از قهرمانان و نام آوران تکواندو مازندران تجلیل به عمل آمد.

 

نظر شما:

security code