هویت مسلمانان طاغوت را نابود و شکل دهنده تمدن اسلامی است که باید با جهاد تبیین حفظ شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از تشکیل کارگاه ۲ روزه مهارت آموزی در لنگرود خبر داد و گفت: کارگاه مهارت آموزی فن بیان و سخنوری، جهاد تبیین و مناظره برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی در افتتاحیه مراسم شیرین بیان در لنگرود، اظهار کرد: از آنجایی که حکومت اسلامی امروز در مرتبه بالایی از موفقیت ها قرار گرفته است فعالیت های جبهه باطل علیه جبهه حق در نقطه اوج فعالیت خود قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه شیاطین جن و انس اجازه نمی دهند که انسان مسلمان به اهداف الهی خود برسد افزود: شیطان می داند حجاب و پوشش صرفا تزئین بدنی نیست بلکه برای خلیفه اللهی شدن زن و مردان منتسب به او لازم است ولذا در صدد اغوا ی زنان و مردان مسلمان بر آمده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه هیچگاه دسیسه و هجمه جبهه باطل تا به این اندازه نبوده است تصریح کرد: باید از حیثیت و هویت خود دفاع کنیم چرا که هویت مسلمانان طاغوت را نابود و تمدن اسلامی را شکل می دهد.
مهدوی با بیان اینکه وحدت بین مسلمانان شکل گرفته تا بساط عروسک های طاغوت برچیده شود، گفت: ارادتمندان جبهه امام حسین از سراسر دنیا برای دفاع از حرم اهل بیت آماده هستند و این یعنی نزدیک بودن ظهور امام عصر (عج).

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه برای مسخ هویت ملت مسلمان، سامری های جبهه باطل جنگ رسانه یی و تبلیغی در قالب فرهنگ و هنر و غیره راه انداخته اند گفت: سرگذشت قوم حضرت موسی را باید با دقت بخوانیم تا بدانیم چگونه عناصر خود باخته و شیطان زده در آن زمان در غیاب رهبر فرزانه خود، چگونه فریب شیطان را خوردند و در امتحان و آزمایش الهی شکست خوردند.
مهدوی با بیان اینکه یک ضعف و خطا و گناه معدود افراد، توسط رسانه ها ضریب چند هزار برابری داده می شود تا ذائقه مسلمانان تغییر کند، اضافه کرد: دختران مومنه و محجبه باید به سایرین کمک کنند تا با جهاد تبیین حقایق روشن گردد.
وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد زنان در راه خدا انجام وظیفه مادری است و دشمن اغواگر این مقام را بی ارزش تبلیغ می کند افزود: این تبلیغات موجب اعمال قدرت جبهه باطل می شود لذا اهمیت جهاد تبیین در این دوره مشخص می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به ضرورت گفتمان سازی جهاد تبیین در بین مردم، بیان کرد: کارگاه مهارت آموزی فن بیان و سخنوری، جهاد تبیین و مناظره برگزار می شود.
مهدوی با بیان اینکه کارگاه های مهارت آموز دو روزه در لنگرود برگزار می شود، اضافه کرد: ۱۸۰ دانش آموز در کارگاه های مهارت آموزی فن بیان ‌ مناظره در لنگرود حضور دارند.