کشتی گیر گیلانی مقتدرانه قهرمان سنگین وزن کشتی جهان شد

امیررضا معصومی کشتی گیر وزن ۱۲۵ کیلوگرم موفق شد در فینال مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان با نتیجه ۱۱ بر صفر مقابل حریف خود سعید احمدتوف از روسیه به پیروزی برسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان که در شهر امان پایتخت اردن برگزار می‌شود امیررضا معصومی کشتی گیر گیلانی و دارنده مدال طلای قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان است که برای تیم ملی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به میدان رفته و در این مسابقات با شکست رقبای خود به دیدار فینال یافت. 

معصومی در اردن در چهار مسابقه به روی تشک رفت که مقتدرانه موفق ش ۴۱ امتیاز کسب کند و تنها یک امتیاز از دست داد. 

این کشتی‌گیر گیلانی تیم ملی در دور نخست مسابقات وزن ۱۲۵ کیلوگرم با نتیجه ۹ بر یک هاکان جینگیل از ترکیه را شکست داد و در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر صفر دا لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. معصومی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر کریستین کارول از آمریکا را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. 

معصومی در مرحله نیمه‌نهایی موفق شد در کمتر از ۲ دقیقه ولادمیر کوچانوف از اوکراین را با نتیجه ۱۱ بر صفر مغلوب کند و به دیدار فینال راه یافت.

دارنده مدال طلای مسابقات جام تختی و قهرمان کشتی بزرگسالان ایران امروز و در دیدار فینال به مصاف سعید احمدتوف از روسیه رفت و موفق شد با نتیجه ۱۱ بر صفر به پیروزی برسد و مدال طلا وزن ۱۲۵ کیلوگرم را به گردن آویخت.

نظر شما:

security code