تعهد ۷۰۰۰ واحدی گیلان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان از سهمیه هفت هزار واحدی این استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون پنج هزار و ۵۸۳ متقاضی برای دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرارداد بسته‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، حامد دائمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گیلان به خوبی در حال انجام است، اظهار کرد: در طی‌ این مدت اقدامات خوبی در خصوص اجرای درست و دقیق طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای ۶۲۴ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت گفت: این تعداد مسکن در قالب ۱۴ ردیف ساختمانی با ۲ نوع طراحی متفاوت و با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال احداث است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان میانگین واریزی متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن را ۲۰۰ میلیون تومان دانست و بیان کرد: واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن، متقاضی‌محور بوده و در صورت واریز به موقع وجه از سوی متقاضیان، از شهریور ماه ۱۴۰۳ مرحله به مرحله آماده و واگذار می‌شود.

دائمی از سهمیه هفت هزار واحدی این استان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و افزود: تاکنون پنج هزار و ۵۸۳ متقاضی برای دریافت تسهیلات با بانک‌های عامل قرارداد بسته‌اند.