مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:
جهاد تبیین علاج ناامیدی ها در جامعه است
۱۹ شهریور ۰۲ | September 10 2023 چاپ
جهاد تبیین علاج ناامیدی ها در جامعه است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه علاج دلسردی ها، ناامیدی ها و سرخوردگی ها در جامعه جهاد تبیین است، گفت: شبکه تبلیغ با سلاح جهاد تبیین در مسیر امیدافرینی در جامعه حرکت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در نشست بررسی نقش روحانیون و مبلغین در جهاد تبیین، اظهار کرد: مبلغین در شرایط سخت جنگ نرم و رسانه ای دشمن مسئولیت سنگینی دارند و باید در این بخش تمام تلاششان را بکار گیرند.

وی با اشاره به ویژگی ها و مسئولیت های شبکه تبلیغ در عرصه های مختلف، افزود: ماهیت نطام تبلیغ در رسالتمندی آن است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه پیام های الهی باید از دریچه شبکه تبلیغ به جامعه منتقل شود، گفت: نقش مبلغین و شبکه تبلیغ در جهاد تبیین محوری و اثرگذار است.
حجت الاسلام مهدوی به تشریح ابعاد گسترده رسالتمندی حضرت زینب (س) پرداخت، اضافه کرد: روحانیون باید رسالت زینبی شان را به نحو احسن در جامعه پیاده سازی کنند.
وی با بیان اینکه مبلغین گیلانی روایتگر زینبی زمانه باشند، افزود: اضطرار، مشکلات و چالش ها باید اسبابی برای پرورش روح و روان و تقویت ایمان شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جهاد تبیین لازمه تحقق رسالتمندی تبلیغ زینبی زمانه است، گفت: دشمن دنبال ترویج و گسترش ناامیدی در جامعه است و در این خصوص باید هوشیارانه عمل کرد.
مهدوی با اشاره به تلاش های دشمن در ناامیدکردن و تضعیف روحیه ایمان جامعه، اضافه کرد: شبکه تبلیغ در مسیر امیدافرینی و تقویت ایمان در جامعه قدم بگذارد.
وی، اجتماع اربعین حسینی را یک رویداد انسانی جهانی برشمرد و افزود: اجتماع بزرگ اربعین یکی از نشانه های ظهور امام زمان(عج) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، جهاد تبیین را لازمه دیگر سرعت بخشی ظهور عصر دانست و بیان کرد: جهاد تبیین نقطه مقابل فریب رسانه ای دشمن است .
مهدوی با بیان اینکه علاج دلسردی ها، ناامیدی ها و سرخوردگی ها در جامعه جهاد تبیین است، گفت: شبکه تبلیغ با سلاح جهاد تبیین در مسیر امیدافرینی در جامعه حرکت کند.
وی با اشاره به حضور ۲۲ میلیونی افراد در اجتماع بزرگ اربعین حسینی در کربلا، افزود:اجتماع اربعین یک جهاد تبیین اثرگذار است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اغواگری های دشمن در راستای زیبا جلوه دادن دروغ و شبهات، بیان کرد: اغواگری نقطه مقابل جهاد تبیین بوده و نمونه ای از روایت غلط و شبهه انگیز واقعیت های جامعه است.
مهدوی با اشاره به نقشه های دشمن علیه نطام اسلامی و کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در مراسم ویژه محرم و صفر، اضافه کرد: حضور میلیونی دشمن در اجتماع بزرگ اربعین توطئه دشمن را شکست.