قطعی شدن حضور محمد شیخان در انتخابات مجلس شورای اسلامی

با قطعی شدن حضور محمد شیخان در انتخابات مجلس شورای اسلامی؛ آیا حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر دارای نماینده ای در تراز ملی می‌شود؟
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، پس از ثبت نام این شخصیت ملی گیلانی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، نامزدهای انتخابات تالش، ماسال و رضوانشهر همواره نگران احتمال رقابت با وی هستند.

بر همین اساس یکی از نزدیکان محمد شیخان در گفتگویی تلفنی با قلم برنا اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم حوزه انتخابیه تالش به واسطه محرومیت چندین ساله این سه شهرستان از امکانات و اعتبارات ملی و استقبال خانواده معظم شهداء در این خصوص، سرانجام ایشان پذیرفتند که تهران را کنار گذاشته و رسماً از گیلان و شهرستان‌های تالش، ماسال و رضوانشهر وارد کارزار انتخابات مجلس شوند.

محمد شیخان، اصالتاً گیلانی و متولد شهرستان ماسال، از فعالین سیاسی اصولگرای سرشناس ملی است که در دولت محمود احمدی نژاد بعنوان معاون ارتباطات نهاد ریاست جمهوری بوده و در دولت آیت الله رئیسی به سمت مدیرعاملی شرکت دخانیات ایران منصوب شده بود که پس از مدتی مدیرعاملی یکی از هلدینگ‌های پتروشیمی خلیج فارس را عهده‌دار شد.

گفتنی است با توجه به استقبال گسترده مردم ماسال نسبت به این خبر، حضور محمد شیخان در انتخابات تالش می‌تواند عرصه را بر محمدیاری نماینده کنونی تالش تنگ تر کند که شاید بعدها از وی به عنوان نماینده تک دوره‌ای این حوزه انتخابیه یاد شود.

لازم به ذکر است محمود شکری(نماینده اسبق این حوزه انتخابیه)، علی فتح الهی(فرماندار اسبق رشت) و احسن اله رادمهر از چهره های سرشناس حوزه انتخابیه تالش بودند که تمامی آنها با رد صلاحیت شورای نگهبان مواجه شدند.

حالا محمد شیخان و حسن محمدیاری در این حوزه رو در روی یکدیگر خواهند ایستاد.