مدیرکل دفتر تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:
مازندران بهترین استان در حوزه رسانه های تاثیر گذار است
۱ اسفند ۰۲ | February 20 2024 چاپ
مازندران بهترین استان در حوزه رسانه های تاثیر گذار است

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از استان مازندران به عنوان یکی از بهترین استان ها در حوزه رسانه های تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، عباس محمدیان عصر سه شنبه در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران در جمع اصحاب رسانه مازندران از این نمایشگاه به عنوان فرصتی برای هم اندیشی و هم افزایی و کمک به جریان تراز انقلاب یاد کرد که به واسطه خبرنگاران این مسیر هموارتر خواهد شد.

وی با اشاره به احیای نمایشگاه رسانه‌های ایران پس از گذشت پنج سال افزود: در این نمایشگاه هم جریان‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی امیدشان به انعکاس رویدادهای در این نمایشگاه است.

مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به تعبیر من استان مازندران یکی از بهترین استان‌ها در حوزه رسانه‌های تأثیر گذار است که با همت و تلاش شما خبرنگاران همچون سابق می‌تواند افتخار آفرین و در آینده نیز به عنوان یک نماد و الگوی موفق در جریان هم افزایی و تراز انقلاب قرار گیرد.

محمدیان اضافه کرد: با نگاه و ظرفیتی که شما خبرنگاران دنبال می‌کنید در آینده جریان جبهه انقلاب را شکل می‌دهیم و با هم گرایی، هم افزایی و تزریق امید در این جنگ رسانه‌ای پیروز خواهیم شد.