یک تروریست عامل موساد اعدام شد

تروریست عامل موساد که قصد داشت مجمتع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، یک تروریست عامل موساد که 8 بهمن پارسال با هدایت افسر اطلاعاتی موساد (سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی) قصد داشت مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان را منفجر کند، اعدام شد.

8 بهمن سال گذشته وزارت دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با انتشار اطلاعیه‌ای  اعلام کرد که حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

یکی از عوامل اصلی انجام این عملیات، اسفند ماه سال 98 از طریق فضای مجازی با عوامل موساد ارتباط می گیرد. این فرد از سال 98 تا سال 1401 عملیات های مختلفی برای موساد در کشور انجام می دهد تا برای انجام عملیات های بزرگ تر آماده شود.

در سال 1401 این عامل موساد در اصفهان با اجاره سوله ای و خرید یک نیسان و 3 خودروی سواری، چند ریز پرنده را وارد کشور کرد.

8 بهمن ماه سال گذشته 4 ریز پرنده که از طریق ماهواره های رژیم صهیونیستی هدایت می شدندبه سمت یکی از مراکز وزارت دفاع حرکت کردند که سامانه های پدافندی انها را شناسایی و مورد هدف قرار می دهد.

حجت الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری اصفهان در این زمینه گفت: این عامل موساد با هویت جعلی از کشور خارج می شود و در نهایت 13 روز بعد  با هماهنگی قضایی و تلاش سربازان گمنام امام زملن(عج) در وزارت اطلاعات و سپاه در یکی از کشور های همسایه دستگیر می شود.

در نهایت حکم اعدام این عامل موساد امروز اجرا شد.

نظر شما:

security code