سردار حاج قاسم سلیمانی الگوی پایبندی به ارزش های انقلاب

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در رشت گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی الگوی پایبندی به تمامی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و و لایتمداری است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در اجتماع مردمی گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با تبیین ابعاد شخصیتی این سردار سرافراز اسلام و پیامد‌های شهادت وی به دست شیطان بزرگ، امریکای جنایت کار تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر پاک شهید حاج قاسم سلیمانی مصداق بارزی از تجدید میثاق آحاد ملت با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بود که چشم جهانیان را به حیرت وا داشت و پیوند مستحکم ملت و نظام اسلامی را فراتر از تصور دشمنان تقویت کرد.
سردار مقدمی فر اضافه کرد: ولایت مداری، موقعیت شناسی، درک بهینه از سیاست داخلی و خارجی، نقش آفرینی در تبیین معادلات منطقه‌ای، اخلاق مداری، دین محوری، پرهیز از جناح بازی و گروه گرایی و نبوغ در طراحی و اجرای عملیات‌های نظامی بخشی از عمده‌ترین سجایای این شهید بزرگوار است که در بستر تاسی از مکتب انقلاب و منویات گران سنگ امام و رهبری به منصه ظهور رسیده است.
وی افزود: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی ماهیت امریکا با تنفر عمومی ملل آزادیخواه جهان عجین شد و زمینه حرکتی هماهنگ در سطح منطقه برای مقابله با ترفند‌های زیادی خواهانه دنیای استکبار مهیا شد.
مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر تداوم راه شهید سلیمانی و انتقام خون پاک این شهید بزرگوار از قاتلان شیطان صفت او تصریح کرد: انتقام خون این شهید در بستر یک پروسه راهبردی گرفته می‌شود که گام نخست آن با پرتاب موشک‌های سپاه به بزرگترین و مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق، عین الاسد برداشته شد و گام‌های بعدی نیز به همت جریان مقاومت در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی یعنی از یمن گرفته تا سوریه، عراق، لبنان و غزه، زمینه خروج امریکا را از خاورمیانه و غرب آسیا و اضمحلال و نابودی رژیم غاصب اسرائیل را مهیا خواهد کرد.
سردار مقدمی فر در ادامه با ارائه تحلیلی از پیامد‌های حمله موشکی سپاه به پایگاه عین الاسد اضافه کرد: این حمله که با اقتدار کامل و در پی اعلام قبلی عملی شد هیمنه استکبار جهانی را در سراسر کره خاکی در هم شکست و سران جنایتکار امریکا را به انفعال و استیصال واداشت.
وی در پایان رسالت مهم ملت در شرایط کنونی را دشمن شناسی در بستر حفظ بصیرت دانست و افزود: امروز نقشه مهم دشمن، ایجاد تفرقه و ناامیدی بین جامعه اسلامی است تا علاوه بر پنهان کردن جنایات و شکست برنامه‌های استراتژیک خود در منطقه، گسست و افتراق را بین ملت و حاکمیت ایجاد کند، اما حضور پرشور مردم در وداع با شهدای میهنش نشان داد پیوند ملت با نظام اسلامی ناگسستنی است.

 

/ صدا و سیما