یادداشت؛
حسن روحانی از چه چیزی هراس دارد؟
۲۵ دی ۹۸ | January 15 2020 چاپ
حسن روحانی از چه چیزی هراس دارد؟

حسن روحانی و تیم رسانه ای او دقیقا می دانند در قضیه سقوط هواپیما چه اتفاقی افتاده است و عملا مسبب (خارجی و داخلی ) اقوی از مباشر است و اپراتور سامانه پدافندی در مجموع براساس نظر کارشناسی نهایتا بین ۱۵ الی ۲۰درصد دارای مسولیت باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، حسن روحانی و تیم رسانه ای او دقیقا می دانند در قضیه سقوط هواپیما چه اتفاقی افتاده است و عملا مسبب (خارجی و داخلی ) اقوی از مباشر است و اپراتور سامانه پدافندی در مجموع براساس نظر کارشناسی نهایتا بین ۱۵ الی ۲۰درصد دارای مسولیت باشد چراکه علاوه بر عامل اصلی خارجی ،چند عامل عمده دیگر در این بررسی مسولیت دخیل و در نظر کارشناسی نهایی قطعا لحاظ خواهد گردید.

اما با این وجود چرا پیش از اعلام نظر کارشناسی سازمان قضایی نیروهای مسلح ،حسن روحانی با مداخله و اظهارات بی ربط و فرافکنی بدنبال تاثیرگذاری بر روند قانونی یاد شده است ؟ 

احتمالا یکی از دلایل ،همین اطلاع از نظر کارشناسان امر  و دسترسی به تمامی ابعاد آن باشد! و یا مثل همیشه بهره برداری از فضای بوجود آمده که مسبوق به سابقه است و...! 

اما نگارنده این موارد را بخشی از دلایل احتمالی این اظهارات می داند و عمده آن را متوجه تشییع ۲۵میلیونی سردار جمهور انقلاب اسلامی و امت اسلامی می داند که نه تنها تمام سرمایه گذاری های پیشین تیم برجامی او بلکه تمام معادلات پیش روی آنها از جمله پروژه های پیش از انتخابات ، انتخابات و حتی پسا انتخابات را تحت تاثیر خود قرار داده است.

در واقع هواپیما اوکراین بهانه است و انتخابات و معادلات پسا انتخابات هدف است.

به احتمال زیاد حسن روحانی و حلقه اول او براساس افکارسنجی های موجود ،نارضایتی های عمومی و عمیق مردم از عملکرد دولت ، از دست دادن متحدین خود،رویگردانی آرای خاکستری و فروپاشی سبد آرا ،شکل گیری یک مجلس مستقل و عملگرا و یکپارچه در مقابل دولت ، و از همه مهمتر نداشتن هیچ گونه آینده روشنی در نظام و کشور با توجه به عبور از خطوط قرمز  و...مطلع و آگاه هستند.

از همه مهمتر اینکه این جریان تمام سرمایه های انسانی پنهان و ارتباطات خاص خود را به امید برجام و آثار آن در تحولات مد نظر در نظام ، آشکار و رو بازی کرده است و دیگر هیچ چهره ناشناخته ای برای نظام باقی نمانده است؛بالاخص اینکه در ۳ اسفند ماه با اعلام نتایج انتخابات مجلس بخش اعظمی از حامیان سیاسی دارای منصب وی در دولت دچار ریزش ملموسی خواهند شد و شاید با تشکیل زود هنگام مجلس ،بخش اعظمی از دولتمردان و استانداران و... بسمت رئیس مجلس جدید روی آورده و این آرای موخر مردم در اسفند ۹۸، آرای مقدم ۹۶ او را از اعتبار عمومی بیندازد و بر همین اساس و بخواست و مطالبه عمومی مردم در ۲۶خرداد سال ۱۳۹۹ شاهد دو فوریت طرح نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای بررسی کفایت سیاسی حسن روحانی باشیم!شاید.

این فرضیه محتمل است و ممکن است اصلا رخ ندهد اما کسی که می داند چکار کرده است و از همه مهمتر می داند که بعضی ها خوب می دانند که چکار کرده است ،فقط کافی است به همین احتمالات کمی فکر کند و یا مشاورین اش چنین فرضیاتی را با اهداف خاص به او ارائه کنند! هر کس که باشد قطعا از  چنین آینده سیاسی نه هراس بلکه وحشت خواهد کرد و به هر کاری دست خواهد زد! 

زیاد جدی نگیرید.

 

/گلستان ما