ارائه لیست اصلاح طلبان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی منتفی شد

این روزها که تنور اخبار انتخابات مجلس داغ است اخباری مبنی بر عدم ارائه لیست توسط اصلاح طلبان به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، صندلی های سبز بهارستان این روزها انتظار یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را می کشند تا بار دیگر شاهد نمایندگان ملت در مجلس باشند.

انتخاباتی که در دوره گذشته آن (مجلس دهم) با ارائه لیست های مختلف، سعی بر جذب حداکثری آرای مردم جهت حمایت از کاندیدای مد نظرشان داشتند.

یکی از لیست هایی که آن روزها با تأیید افرادی در کشور و شهرستانها رقم خورد لیست امید بود، که درصدی از آن لیست موفق به اخذ آراء برای ورود به مجلس شورای اسلامی شدند.

لیستی که در میان آن می توانیم به شخصیت های نوظهور سیاسی اشاره کرد. این بدان معناست که ورود چنین شخصیت های نوظهور فرصتی مناسب برای شناساندن ظرفیت های خود به مردم و حوزه انتخابیه داشتند. که افرادی در این راه موفق و افرادی با توجه به عملکرد ضعیف و یا حواشی های همیشگی در این راه بی بهره ماندند.

شاید افکار عمومی وضعیت حاکم اقتصادی و معیشتی حال حاضر کشور را از چشم مجلس دهم ببینند که با عملکرد ضعیف، سلیقه ای و عدم نظارت بر دولت و به تصویب نرساندن قوانینی خاص جهت گره گشایی از وضعیت کنونی و اجرا نکردن مرّ قانون در عرصه های مدیریتی کشور حرفی را برای بازگو کردن نگذاشته اند.

به گزارش قلم برنا، این روزها که زمان بررسی به شکایات رد صلاحیت شدگان است، فرصتی می باشد تا احزاب و جمعیت های مردمی با توجه به داشته های موجود، بتوانند سرمایه های انسانی خود را در این راه بسنجند و جهت تنویر اذهان عمومی و تعرفه کاندیداهای مورد حمایت به آحاد مردم اقدام نمایند.

در این میان شورای اصلاح‌طلبان استان گیلان که برآمده از شورای عالی سیاست‌گزاری اصلاح‌طلبان کشور می باشد، طی اعلام بیانیه ای ارائه لیست انتخاباتی و معرفی کاندیدا مورد حمایت خود را جهت ارائه به شهروندان، منتفی کرده و با انتشار آن در پایگاه های خبری از مقدور نبودن این اقدام اعلام رسمی کرده است.