با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه؛
پوستر همزمانی جشنواره فیلم فجر ۳۸ در رشت رونمایی شد + عکس
۱۲ بهمن ۹۸ | February 1 2020 چاپ
پوستر همزمانی جشنواره فیلم فجر ۳۸ در رشت رونمایی شد + عکس

پوستر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، ظهر امروز با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در رشت رونمایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا
، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نشست خبری اعلام برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر و رونمایی از پوستر همزمانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، ظهر امروز (شنبه، ۱۲ بهمن) همزمان با نخستین روز دهه فجر ۹۸ با حضور جمعی از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه استان در سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد.

فیروز فاضلی در این نشست با بیان اینکه اهالی فرهنگ و هنر در طول سال تلاش با اجرای برنامه‌های مختلف سبب نزدیکی مردم می‌شود، افزود: همیشه وجود وحدت و انسجام سبب پشت سر گذاشتن حوادث متعددی شده است.

وی با اشاره به نقش رسانه در آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه، افزود: انقلاب اسلامی ایران بعد از گذشت چهل و یک سال به بلوغ و کمال رسیده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه امروز شاهد رونمایی پوستر همزمانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان هستیم، ادامه داد: در زمان برگزاری این جشنواره، حال و هوای استان متفاوت خواهد بود.

فاضلی با بیان اینکه برگزاری همزمانی جشنواره فیلم فجر همیشه یکی از مطالبات شهروندان گیلانی بوده است، اظهار کرد: جشنواره امسال در استان با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و جانباختگان هواپیمای اوکراینی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: امسال ۱۴ فیلم منتخب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به‌همراه پنج فیلم کودک و نوجوان در قالب طرح «سیمرغ و پروانه‌ها»، طی روزهای ۱۵ تا ۲۱ بهمن‌ماه جاری در سینما میرزا کوچک رشت اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بلیت‌فروشی جشنواره به‌زودی از طریق سامانه برخط هفت‌ساز آغاز می‌شود، افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای این اداره‌کل مراجعه نمایند.