با محوریت اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج؛
جشنواره بچه های حاج قاسم در گلستان برگزار شد
۱۹ بهمن ۹۸ | February 8 2020 چاپ
جشنواره بچه های حاج قاسم در گلستان برگزار شد

اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج و گردهمایی و تجلیل از فعالان فضای مجازی استان گلستان تحت عنوان جشنواره بچه‌های حاج قاسم امروز پنج شنبه 17 بهمن ماه در استان گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، آیین اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج استان گلستان و «جشنواره بچه های حاج قاسم» گردهمایی فعالان فضای مجازی استان گلستان پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۷ بهمن ماه در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان گرگان برگزار شد.

در این مراسم که به دور همی فعالان فضای مجازی استان تبدیل شده بود، سید علیرضا موسوی کارشناس فضای سایبری ، علیرضا سلیمان دوست کارشناس مسائل سیاسی و رسانه و دکتر غفاری رئیس پارک علم و فناوری گلستان سخنرانی کردند.

فضای مجازی به شدت کانون خانواده ها را هدف قرار داده است

موسوی کارشناس فضای مجازی در این جشنواره گفت: جبهه انقلابی ورود خوبی در عرصه فضای مجازی استان گلستان داشته که این حضور می‌تواند با تولید محتوای مناسب و همبستگی مجازی به موفقیت بیشتر بیانجامد.

وی تاکید کرد : فضای مجازی به شدت کانون خانواده ها را هدف قرار داده و بسیاری از معضلات اجتماعی از جمله طلاق های عاطفی ثمره مدیریت نکردن همین فضاست.

مشکل فعالان فضای مجازی استان گلستان نداشتن شبکه است

در ادامه علی سلیمان دوست کارشناس مسائل سیاسی و رسانه نیز با بیان برخی شگردها در مواجهه با دشمنان در فضای مجازی گفت: باید با دشمنی که در لیبرتی با تجهیز منافقین علیه ایران اسلامی هجمه می کنند و دروغ می گویند با زبان خودشان صحبت کرد.

وی اذعان کرد: علیرغم تولیدات خوبی که در فضای مجازی استان گلستان داریم و نویسندگان خوبی در فضای مجازی گلستان درخشیده اند، اما مشکل جریان انقلابی در فضای مجازی چرخش اخبار و اطلاعات است .

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مشکل فعالان فضای مجازی استان گلستان نداشتن شبکه است و من بارها به دوستان گفته ام که شبکه سازی را فراموش نکنند.

رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج فراتر از انتظار بود

غفاری رییس پارک علم و فناوری گلستان که سخنران پایانی این گرهمایی بود در خصوص رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج و جشنواره بچه های حاج قاسم اظهار کرد: بسیج از به توانمندی های بالایی برخوردار است و آنچه من در رویداد تخصصی دیدم فراتر از انتظارم بود.

وی یادآور شد : بسیج پتانسیل خوبی در فضای مجازی دارد، خودمان بعد از پایان بازدید از رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج و دیدن کاراهای بسیار خوب ، نتوانستیم انتخاب کنیم کدام تیم از همه بهتر بود.

رییس پارک علم و فناوری گلستان اضافه کرد: این پارک آمادگی کامل دارد از گروه هایی که در این رویداد شرکت کردند و طرح های خوبی ارائه های کردند حمایت مالی و تسهیلاتی کند.

در پایان این همایش از گروه های برتر نخستین رویداد دیجیتال بسیج استان گلستان تجلیل شد.

بر اساس رای هیات داوران گروه ها و افراد زیر حائز رتبه های برتر شدند:

در بخش پویانمایی:

تیم شهید مهدی شکوری متشکل از مصطفی جعفری و محمد رجبی رتبه اول را کسب کردند.

در بخش نرم افزار موبایلی:

تیم شهید محمدرضا شیبانی متشکل از حسین پاسندی، محمد اکبری، علی حمیدی رتبه اول را کسب کردند.

در بخش بازی موبایلی:

تیم شهید حاج احمد غلامی متشکل از پیمان یعقوبی، محمد کیخا، محمد دائمی و امیرمحمدکیقبادی رتبه اول را کسب کردند.

تیم شهید شیبانی متشکل از حسین پاسندی، محمد اکبری، علی حمیدی رتبه اول را کسب کردند.

همچنین در این مراسم از ۲۰ فعال فضای مجازی استان گلستان در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی استان تجلیل شد .

 

/گلستان ما