رجز خوانی دقیقه نودی آقای نماینده...؟!

معلوم نیست مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که از هیچ نماینده ای صدایی در نمی آید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، چهار سال از عمر نمایندگان مجلس دهم می گذرد و در این میان شاهد حضور برخی مدیران شهری و استانی که عملکردشان چنگی به دل نمی زند بودیم. با وجود همه این کم کاری ها و احساس ضعف مدیریتی، در برخی از اوقات شاهد سکوت منتخبین مردم در مجلس شورای اسلامی بودیم.

حال که تنور یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ است و معمولاً این روزها نماینده ای تریبون و فضاهای خبری استان را از دست نمی دهد، شاهد اظهار نظر یکی از نمایندگان شهر رشت که خود در این چند سال نماینده بود، نه کاندیدای نوظهور که بخواهد با بازی با کلمات و موضع گیری های مشخص اقدام به جذب آراء کند هستیم.

نماینده لیست امید مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از نحوه ی مدیریت بحران برف چند روز اخیر گیلان گفت که از بدو ورودم برای تعویض مدیران پیر گیلان تلاش کردم اما زد و بندهای پشت پرده برخی همکاران بی انصاف من نگذاشت تا این خانه تکانی مدیریتی انجام شود.

به گزارش قلم برنا، حسنی با اشاره به برخی مدیران کل که بیش از ده سال است تغییر نکرده اند، عملکرد برخی از نمایندگان استان را برای حفظ مدیران استان محکوم کرد و اظهار داشت معلوم نیست این مدیران فسیلی چه خدماتی به برخی نمایندگان داده اند که برای حفظ این پیرمردها روزها و ساعتها در دفتر وزیر نشسته اند.

حسنی با گذشت بیش از سه سال از عمر مجلس دهم در این روزهای پایانی عنوان کرد: تا آخرین نفس برای عزل مدیران فسیلی می جنگم!!

این در حالیست که چهار سال نماینده بودن زمان مناسبی برای خانه تکانی مدیران نالایقی است که باید از خدمت کردن به مردم گیلان محروم شوند.

امید است که با حمایت و انتخاب اصلح مردم شریف گیلان در دوم اسفند، شاهد حضور نمایندگانی شجاع، صادق، عمل گرا و انقلابی باشیم تا به دور از هرگونه کم کاری، سکوت و شعار، ضمن خدمت صادقانه، شاهد وحدت میان نمایندگان استان باشیم.