تودیع و معارفه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان

سبحان اله علیپور سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، در مراسمی امروز با حضور معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سبحان اله علیپور به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان معرفی و از خدمات محمد رضا نازک کار مدیرکل پیشین این اداره کل تقدیر شد.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در این مراسم باقدردانی از تلاش های انجام شده در حوزه راهداری زمستانی در گیلان گفت : عملیات راهداری مختص زمستان نیست ، در گرمای تابستان و سرمای زمستان و در سخت ترین شرایط جوی ، راهداران تلاشگر به صورت شبانه روزی مشغول فعالیت هستند.
خداداد مقبلی از خدمات محمد رضا نازک کار در سال های خدمت در این اداره کل قدردانی کرد و افزود : ایشان مجموعه ای را تحویل گرفتند که باید از نو ساخته می شد و ادغام معاونت راهداری با حوزه حمل و نقل و شکل گیری مجموعه ای جدید تحت عنوان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیازمند برنامه ریزی اساسی در شالوده کار بود که 2 معاونت در 2 حوزه کاری مختلف حمل و نقل و راهداری کارشان را به درستی انجام دهند و این نیازمند برنامه ریزی بود که مهندس نازک کار به خوبی از عهده این کار برآمد.
وی با تأکید بر این که اساس کار بر مبنای خدمت است، افزود : با شدت گرفتن بیماری مهندس نازک کار که با آغاز برف سنگین در استان گیلان همزمان بود، ایشان درخواست بازنشستگی پیش از موعد را به معاون وزیر راه و شهرسازی ارایه کرد که با این درخواست موافقت شد.
معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای افزود : تا تعیین تکلیف پست مدیر کل جدید ، معاون فنی به عنوان سرپرست این اداره کل منصوب شده و مهندس نازک کار با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای تا زمان بازنشستگی به عنوان مشاور رئیس سازمان در روسازی و آسفالت منصوب شده است.
سبحان اله علیپور سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان ، طی سخنانی در خصوص برنامه های پیش رو در استان در راستای نیل به اهداف سازمان و خدمت رسانی مطلوب به مردم و هموطنان مطالبی بیان کرد.