بمناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی؛
بیانیه اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان
۸ دی ۹۸ | December 29 2019 چاپ
بیانیه اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان

بیانیه اداره کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان گیلان بمناسبت فرارسیدن یوم الله 9 دی (روز بصیرت ومیثاق امت با ولایت)

به گزارش قلم برنا، به قلم عبداله پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بمناسبت یوم الله 9 دی بیانیه ای به این شرح اعلام گردید:

بسمه تعالی
حماسه بزرگ 9 دی صحنه تجلی دین مداری و ولایتمداری ملت قهرمان و موقعیت شناس استان گیلان بود که فتنه گران و دشمنان این ملت و انقلاب را مایوس کرد و نشان داد که    انقلاب اسلامی و مردم شریف گیلان همیشه با بصیرت درکنار ملت شریف ایران که ریشه در قیام کربلا و عاشورای حسینی دارد و مردم وملت ، درحمایت از ولی و مولای و رهبر خود یکپارچه در صحنه حاضر است.
آری 9 دی ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
8 دی دراستان گیلان و ۹دی درتاریخ ایران روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش،نظامش و سالار شهدایشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز شد.
سه عامل حضورآگاهانه مردم، ایمان انقلابی و اطاعت از رهبری ، رمز بقای جمهوری اسلامی می باشد و این امر قوت قلب مسلمانان منطقه و همه مشتاقان انقلاب اسلامی را پدید آورد و به حق توانست موج جدیدی از بیدار اسلامی را در دل ملتهای مسلمان دنیا بوجود آورد.
مردم شهیدپرور و با بصیرت گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ یک روز زودتر دفاع خود را از ولایت فقیه نشان دادند و امید دشمنان را به یاس تبدیل کردند تا اثبات کنند مردم سرزمین گیل هر کدام یک میرزا کوچک هستند و به دشمنان بفهمانند که ما با عهدی که با اماممان بستیم پایبندیم و بصیرت ما از مشتهای گره شده و قلبهای داغدار حسینی تجلی پیدا کرد.
بر آفرینندگان این روز بزرگ درود می فرستیم و بار دیگر با شهیدان خونین کفن انقلاب اسلامی عهد می بندیم که پرچمی را که برافراشته اند همواره زنده نگهداریم و پاسدار حریم ولایت بوده و هدایتهای پیامبر گونه مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم.

عبداله پاکاری
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان

وعده ما:دوشنبه نهم دی ماه 98 ساعت 10 صبح-میدان شهدای ذهاب رشت
جهت حضور گسترده در تجمع مردم ولایت مدار استان گیلان 

/ پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان