رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در قرنطینه

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل علایم مشکوک به کرونا در قرنطینه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، دکتر ارسلان سالاری رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به دلیل علایم مشکوک به ویروس کرونا در منزل خود قرنطینه است.
وی از زمان شیوع ویروس کرونا در استان، برای پیگیری و رفع مسایل و مشکلات ناشی از این ویروس، به طور مداوم از بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان بازدید می کرد و با بیماران احتمالی در این مراکز در تماس بوده که احتمال می رود از همین مکان ها آلوده شده باشد.
تست های اولیه از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، نشان از آلوده بودن وی به ویروس کرونا است و به همین دلیل، وی در منزل خود در قرنطینه است.
دکتر سالاری اعلام کرد : شرایط عمومی وی مساعد است و برای طی شدن دوره بیماری مجبور است در خانه بماند و از طریق تلفن با معاونان و مدیران دانشگاه، کارها را پیگیری می کند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مردم خواست تا زمان فروکش کردن ویروس کرونا و برای سلامتی خود و همنوعان شان در خانه های خود بمانند، مگر در مواقع اضطرار و مورد نیاز از منزل خود خارج نشوند.
دکتر سالاری تصریح کرد : مردم نگران نباشند، انشالله با همدلی، همراهی و همکاری همه آحاد جامعه از این شرایط نیز عبور خواهیم کرد.