خدمت رسانی نیروهای لشکر عملیاتی سپاه گیلان در بیمارستان رازی رشت؛ سپاه با تمام توان خود به میدان آمد

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ استان گیلان گفت: ۱۵۰ نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان در بیمارستان رازی رشت مستقر هستند و به‌صورت شیفتی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، سرهنگ پاسدار بهروز دولتی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی 16 سپاه استان گیلان این روزها در کنار سایر کادر درمانی استان مشغول ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مردم هستند و با تمام توان خود به میدان آمده‌اند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 استان گیلان با اشاره به تعداد بسیجیان حاضر در بیمارستان رازی رشت خاطرنشان کرد: در حال حاضر 150 نفر از بسیجیان گردان امام حسین(ع) رشت و پاسداران لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در کنار سایر کادر درمانی و بهداشتی استان در بیمارستان رازی رشت مستقر هستند و به‌صورت شیفتی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیمارستان حضرت رسول اکرم(ص) نیز پس از بیمارستان رازی رشت برای مداوای بیماران کرونایی اختصاص یافته است بیان کرد: اگر نیاز باشد نیروهای سپاه در بیمارستان رسول اکرم(ص) نیز حضور می‌یابند تا به بیماران خدمات ارائه دهند و باری از دوش پرستاران و پرسنل درمانی این بیمارستان بردارند.

دولتی به گندزدایی و ضدعفونی کردن روزانه و مستمر معابر شهری توسط سپاهیان و بسیجیان تصریح کرد: نیروهای ما علاوه بر حضور در بیمارستان‌ها و کمک به پرسنل بهداشتی، روزانه معابر شهرهای مختلف گیلان را با هماهنگی نهادها و مجموعه‌های ذی‌ربط نیز ضدعفونی می‌کنند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 استان گیلان اظهار داشت: نیروی دریایی و زمینی سپاه جهت برپایی بیمارستان صحرایی در استان گیلان آمادگی دارند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به این کار مبادرت ورزند اما به‌دلیل آنکه نماینده وزیر بهداشت در گیلان اعلام کرد هنوز نیازی به برپایی چنین بیمارستانی نیست اقدامی انجام ندادیم.

 

/تسنیم