پیرمرد 81 ساله گلستانی کرونا را شکست داد/ قدردانی خانواده وی از کادر درمانی استان گلستان

پیرمرد 81 ساله گلستانی کرونا ویروس را مغلوب روحیه و مقاومت خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، پیرمرد 81 ساله گلستانی پس از 3 روز نبرد با کرونا ویروس مهمان ناخوانده کشورمان، امروز از بیمارستان صیاد گرگان مرخص شد.

وی که از ساکنان یکی از روستاهای گرگان است، با علائم سرگیجه، تهوع. تب و لرز به بیمارستان مراجعه کرد که پس از انجام آزمایشات لازم، مشخص شد به کرونا مبتلاست.

حاج علی ریه هایش در اثر این ویروس عفونت کرده بود که پس از انجام مراقبت های پزشکی در بیمارستان صیاد، بهبود یافت و امروز از بیمارستان مرخص شد و طبق دستور پزشک باید در خانه نیز مدتی استراحت کند تا سلامتی کامل حاصل شد.

این پیرمرد 81 ساله با اشاره در گفت و گویی از خدمت رسانی و رفتار خوب کادر درمانی استان گلستان قدردانی کرد و گفت: افراد مبتلا به کرونا باید ضمن رعایت بهداشت فردی، روحیه خود را حفظ کنند تا بتوانند به این بیماری خیلی زود فائق آیند.

همسر این بهبود یافته گلستانی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن قدردانی از کادر درمانی استان که در خط مقدم مقابله با این بیماری واگیر قرار دارند، اظهار کرد: پس از اینکه همسرم در بیمارستان بستری شد، من هم تست کرونا دادم که خوشبختانه منفی بود. همچنین تمام خانه و وسایل شخصی وی را با آب و صابون و وایتکس ضدعفونی کردم تا احتمال ابتلای فرزندانم را که به خانه ی ما رفت و آمد می کنند، کاهش دهم.

 

/گلستان ما