مدیر عامل سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری گرگان خبر داد:
برگزاری جشنواره مجازی خانواده خلاق
۲۵ اسفند ۹۸ | March 15 2020 چاپ
برگزاری جشنواره مجازی خانواده خلاق

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان از برگزاری جشنواره خانواه خلاق در فضای مجازی به جهت حمایت از کمپین در خانه بمانیم در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، حسن افروشه شامگاه گذشته ۲۴ اسفندماه در نشست خبری به صورت ویدیو کنفرانس اظهار کرد : به دلیل شیوع بیماری کرونا و ماندن خانواده ها در منزل این جشنواره با استفاده از ظرفیت فضای مجازی در شبکه اجتماعی اینستاگرام برگزار می شود.

افروشه افزود: خانواده ها می توانند خلاقیت های خود را در قالبهای مختلف و رده های سنی از کودکان تا بزرگسالان برای ما ارسال کنند تا در پیج خانواده خلاق در اینستاگرام بارگذاری شود و سپس‌توسط بازدیدکنندگان ارزیابی شود.

وی بیان کرد: برندگان این جشنواره جوایزی همچون سکه بهار آزادی ، سفر عتبات عالیات و سفر تفریحی کیش دریافت خواهند کرد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان اضافه کرد : این جشنواره در چهار بخش کودکان و بزرگسالان و نوروزی و مذهبی برگزار می شود و مهلت ارسال آثار نیز تا 15 فروردین می باشد .

وی افزود: سازمان فضای مجازی بسیج ، سازمان سراج ، روابط عمومی و امور بانوان شهرداری و خانه مطبوعات در برگزاری این جشنواره همکاری خواهند داشت.

افروشه گفت: بعد از پایان این جشنواره در مراسم جشنی که به پاس قدردانی از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا در گرگان برگزار می شود از آثار برتر رونمایی و تجلیل می شود به طوریکه برندگان در آن مراسم به صورت زنده آثار خود را اجرا خواهند کرد.

برگزاری جشنواره مجازی خانواده خلاق

/گلستان ما