ارسال آثار تا پایان اردیبهشت؛
جشنواره تدریس خلاقانه مجازی در گلستان
۱۸ فروردین ۹۹ | April 6 2020 چاپ
جشنواره تدریس خلاقانه مجازی در گلستان

معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از برگزاری جشنواره تدریس خلاقانه مجازی ویژه آموزگاران ابتدایی و راهبران آموزشی و تربیتی در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قلم برنا، سیده هما عقیلی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس و آموزش در بستر فضای مجازی، این جشنواره با رویکرد بازی، یادگیری و آموزش مهارت‌های زندگی برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای دروس فارسی و ریاضی در نظر گرفته‌شده است افزود: هدف از برگزاری این جشنواره به اشتراک‌گذاری تجربیات آموزگاران و بهره برداری بهینه از فضای مجازی برای آموزش است.
معاون آموزش ابتدایی مدیرکل آموزش و پرورش گلستان اضافه کرد: معلمان پایه‌های اول تا ششم ابتدایی و چند پایه راهبران آموزشی و تربیتی برای شرکت در این جشنواره می‌توانند فیلم‌های کوتاه تدریس خود، شامل ارائه درس و تکلیف مهارت محور را به مدت۶تا۱۰ دقیقه با حداکثر حجم ۲۰مگابایت با فرمت mp۴ به این جشنواره ارسال کنند.
عقیلی، مهلت ارسال آثار را پایان اردیبهشت امسال اعلام کرد و گفت: معلمان در دوره اول می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیکی ebtgolestan@gmail.com و در دوره دوم به پست الکترونیکی ebt۲golestan@gmail.com ارسال کنند.